Kortsluiting veroorzaakt brand in Borger

Borger - Aan de Kampakkers in Borger is aan het begin van de woensdagmiddag brand uitgebroken in een woning.

De bewoonster die thuis was ontdekte de brand in de elektriciteits-schakelaar en belde hierop de brandweer. De schakelaar had door onbekende redenen kortsluiting veroorzaakt.

De brand veroorzaakte rookoverlast in de woning en richtte schade aan in de buurt van de schakelaar. Enkele plafondplaten moesten verwijderd worden. Er vielen geen gewonden.