Op=Op Voordeelshop neemt dertig winkels van Blokker over

Ter Apel

Ruim dertig Blokker winkels worden overgenomen door Op=Op Voordeelshop, de snel groeiende discounter in drogisterijproducten.

De winkels van Blokker in het verspreidingsgebied van De Kanaalstreek en Ter Apeler Courant staan niet op de lijst om te worden overgenomen. De eerste winkels gaan begin oktober al open, de laatste moeten eind van dit jaar getransformeerd zijn. Met deze opvallende stap van de A-merkdiscounter stijgt het aantal Op=Op Voordeelshops in snel tempo naar 161 verkooppunten. Met de goedlopende webshop en deze gigantische groei wordt de landelijke dekking nog vóór 2018 een feit. Het einde van de groei is daarmee nog niet in zicht: de steeds populairdere discounter wil naar 300 winkels groeien. Per Blokkerwinkel verwacht Op=Op Voordeelshop twee weken nodig te hebben voor de verbouwing. De nieuwe winkels geven een extra feestelijk tintje aan dit toch al feestelijke jaar. Niet alleen bestaat de formule twintig jaar, en zijn er vestigingen op Aruba geopend, Op=Op Voordeelshop is ook zichtbaarder dan ooit, in het straatbeeld en in de media, onder andere met een grote reclamecampagne op radio en tv. Op=Op Voordeelshop is specialist op het gebied van verzorgingsproducten, huishoudproducten en gezondheidsartikelen. Op=Op Voordeelshop wil dat niemand in Nederland meer te veel betaalt voor dit segment. Op=Op Voordeelshop biedt A-merken altijd voor de laagste prijs en daarnaast een verrassend op=op-assortiment.

Auteur

Paul Abrahams